Τρίτη 5 Απριλίου 2011
Γεια χαράααα! Είμαι ο Oliver, νεαρός 5 μηνών. Με μαζέψαν από το Μαρούσι, έχοντας ζήσει τους πρώτους μήνες της ζωής μου ανάμεσα σε "αθώα παιδάκια" που σημάδευαν εμένα και τα αδέρφια μου με αεροβόλο.. 
Όπως καταλαβαίνετε, δεν σας εμπιστεύομαι και πολύ, έχω κακοπεράσει αρκετά. Προς το παρόν φιλοξενούμαι σε σπίτι με άλλα γατάκια που τα πάω μια χαρά. Δεν λέω, κι οι άνθρωποι εδώ καλοί είναι και με φροντίζουν. Φ
αίνεται θα είναι άλλη ράτσα από τα "αθώα παιδάκια", δεν ξέρω. Τους συμπαθώ που λέτε και τους χουρχουριζω και κάθομαι και χαιδολογιέμαι! 
Αλλά δεν θέλω πολύ πίεση εγώ. Θέλω τον χρόνο μου και τον χώρο μου.
Κι όταν το νιώσω, θα σας αγαπήσω εγώ πρώτος. Αν θέλετε αγκαλιές όλη μέρα και γουτσου γουτσου, να πάρετε σκύλο. Εγώ είμαι γάτα και γάτα καθαρόαιμη! 
Αν θέλετε, λοιπόν, να ζήσουμε μια όμορφη ζωή παρέα, με αλληλοσεβασμό και αγάπη, επικοινωνήστε με 6948369979 fgazepidou@gmail.comΘα δοθώ εμβολιασμένος, στειρωμένος, με βιβλιάριο και συμβόλαιο υιοθεσίας, σωστός κύριος!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Οι δικες σας φωτογραφιες

Στείλτε μας φωτογραφίες των αγαπημένων σας τετράποδων φίλων.
Στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης ή απο τις στιγμές του παιχνιδιού τους.
Για να δείξουμε και την όμορφη πλευρά της φιλοζωίας..
Στείλτε τις στο: Himaira7@gmail.com

Επικοινωνια

Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τον Τηλεμαραθώνιο Ενημέρωσης και Αγάπης για τα Ζώα.

Christiana Berg
himaira7@gmail.com
Πάνος Καφφές
panoskaffes@yahoo.gr

Find us

Τηλεμαραθώνιος blog
Τηλεμαραθώνιος RSS

Follow us in Facebook

Αναγνώστες

Dog Lover Blogspot

pan de lees

On Line

Video