Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Γεια σας! Είμαι η Κάλτσα (καμία σχέση με αυτή του διαόλου), ένα ασπρόμαυρο ημίαιμο σκυλάκι μόλις 2μισι μηνών. Όλη τη μικρή μου ζωή έμενα στα αφιλόξενα μαρμαράδικα πίσω από το Υγεία. Η μαμά μου δεν μπορούσε να με θρέψει και κυκλοφορούσα όλη μέρα στο δρόμο από νεογέννητο. Μια μέρα πήρε το μάτι μου μια καλή κοπέλα και την ακολούθησα.
Αυτή με λυπήθηκε και μου έδωσε να φάω.
Όταν καταβρόχθησα την κονσέρβα μου, με πήρε αγκαλιά και δεν της πήγε καρδιά να με ξαναφήσει.
Τώρα όμως φιλοξενούμαι προσωρινά στο μπαλκόνι του σπιτιού της και τη βλέπω λίγο, γιατί δουλεύει όλη μέρα και αυτό με στεναχωρεί.
Γι’ αυτό ψάχνω να βρω ένα καινούριο αφεντικό που θα με αγαπήσει το ίδιο. Είμαι ήσυχο αλλά κάνω και παιχνιδάκια, είμαι πολύ γερή κράση μου είπε ο γιατρός και έκανα το πρώτο μου πενταπλό εμβόλιο τις προάλλες χωρίς να βγάλω κιχ. Ο γιατρός μου είπε ότι θα γίνω 15 κιλάκια, μεσαίου μεγέθους δηλαδή. Α! Μου είπε ότι πρέπει να βάλω και κανένα κιλό γιατί τόσον καιρό έκανα αναγκαστική δίαιτα. Μήπως υπάρχει κανείς εκεί έξω που με βρίσκει συμπαθητική και έχει μια γωνίτσα για μένα; Θα του κάνω την πιο καλή παρέα!

Για περισσότερες πληροφορίες ή για να υιοθετήσετε την Κάλτσα στείλτε mail στο kaltsapuppy@yahoo.gr ή καλέστε στο 6985066658.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Οι δικες σας φωτογραφιες

Στείλτε μας φωτογραφίες των αγαπημένων σας τετράποδων φίλων.
Στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης ή απο τις στιγμές του παιχνιδιού τους.
Για να δείξουμε και την όμορφη πλευρά της φιλοζωίας..
Στείλτε τις στο: Himaira7@gmail.com

Επικοινωνια

Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τον Τηλεμαραθώνιο Ενημέρωσης και Αγάπης για τα Ζώα.

Christiana Berg
himaira7@gmail.com
Πάνος Καφφές
panoskaffes@yahoo.gr

Find us

Τηλεμαραθώνιος blog
Τηλεμαραθώνιος RSS

Follow us in Facebook

Αναγνώστες

Dog Lover Blogspot

pan de lees

On Line

Video